Automatische Benachrichtigung bei einem neuen oder geänderten Beitrag aktivieren (23 Mär 2016)

Wusstes Du schon, dass man gewissen Themen oder Kategorien abonnieren kann?

20 Johr Longriders

01 Sep 2009 17:47 #214 by Roy
Hallo Tatj

Die diggi Luft isch verpufft und s`meischte isch au zu rächt gstriche worde. Denn s`ganze isch nid Forum-Virago-Club würdig gschriebe worde und so müens au nümme alli läse.
Im übrige au vo mir und i bie nid unschuldig an dr ganze gschicht.
Aber wenn denn scho strieche, denn söt me alles strieche, so isch au gwährleistet, dass nid nur eine an Pranger chunnt und so sehts jetzt halt doch e weneli uss, dass ich dr NAEGER bie. Aber öbbe, jede cha sich sie Näger amohle wie är das will....

Aber alles muess me sich jo au nid biete loh.

Aus und Amen, ich habe geschlossen.

Gruess Roy

Please Anmelden to join the conversation.

02 Sep 2009 14:19 #215 by Tatjana
Sali Roy

weiss jetzt zwar nid worum du mi aasprichsch, aber i finds cool, dass dr Himmelried gfalle het. dPriese sinn übrigens letscht Johr nur 1.- höcher gsi.
Ha das ganze Züüg nid glääse, will i soguet wie nie im Forum bi, drum weiss i au nid, wär was wie wo s'Problem gsi isch.
Dä Bietrag do han i nur grad gseh, will i sThema abonniert ha unds jewiels per Mail bechum.
I probier in Zuekunft bitz mehr inezluege.

02 Sep 2009 15:24 #216 by Roy
Sorry Tatj ;)

Ha die verwägslet mit em Inno :P

Ha grad au es puff mit dure läse, will jo s`meischte gstriche worde isch oder au nid :(
Aber zum glück ha i alles no gspeicheret, damit niemerts irgend öbbis cha gaggere, wenn`s e problemli gitt. ;)

Im übrige, cha dr gärn genau usskunft gäh, wass abgange isch :blink:

Wäge Himmelired:
Denn währe Priese immer no sehr billig im Fall, au ohni Jubiläum. :)
Im übrige Morge-Kaffi wie au Brot-Anke-Gonfi au gratis dr bie am Samschtig wie au am Sunntig. B)
Mega Service, wenn me am morge uff mag B)

griessli Sheriff B)

Time to create page: 0.592 seconds
©2018 Virago Club Schweiz. All Rights Reserved.

Suchen